Brajdica uz bok lukama u Kopru i Veneciji

Bez autora
Oct 03 2011

Na kontejnerskom terminalu Brajdici do 2013. bit će sagrađeno 300 metara nove operativne obale Kostrensko jug, površine 50.000 četvornih metara. Time će se omogućiti da se pretovar kontejnera poveća sa sadašnjih 150.000 na 500.000 TEU-a na godinu. Novu obalu gradi Lučka uprava Rijeka u sklopu projekta Rijeka Gateway. Američka grupacija sa sjedištem na Filipinima An ICTSI, koja u svijetu ima 23 kontejnerska terminala, preuzela je upravljanje Brajdicom u ožujku dobivši koncesiju do 2041. Direktor tvrtke Jadranska vrata/Adriatic Gate Container Terminal Antonio P. Passaro ovih je dana poveo novinare u obilazak Brajdice u povodu završenog čišćenja podmorja ispred terminala, gdje će sada dubina mora biti između 12 i 14,5 metara, što će omogućiti pristajanje trenutno najvećih kontejnerskih brodova na svijetu nosivosti iznad 11.000 TEU-a. Passaro je podsjetio da je novi koncesionar Jadranskih vrata d.d. zaposlio 20 novih radnika, te preuzeo 75 operatvnih radnika Luke Rijeka.

Brajdica uz bok lukama u Kopru i VenecijiNa kontejnerskom terminalu Brajdici do 2013. bit će sagrađeno 300 metara nove operativne obale Kostrensko jug, površine 50.000 četvornih metara.

Time će se omogućiti da se pretovar kontejnera poveća sa sadašnjih 150.000 na 500.000 TEU-a na godinu. Novu obalu gradi Lučka uprava Rijeka u sklopu projekta Rijeka Gateway.

Američka grupacija sa sjedištem na Filipinima An ICTSI, koja u svijetu ima 23 kontejnerska terminala, preuzela je upravljanje Brajdicom u ožujku dobivši koncesiju do 2041.

Direktor tvrtke Jadranska vrata/Adriatic Gate Container Terminal Antonio P. Passaro ovih je dana poveo novinare u obilazak Brajdice u povodu završenog čišćenja podmorja ispred terminala, gdje će sada dubina mora biti između 12 i 14,5 metara, što će omogućiti pristajanje trenutno najvećih kontejnerskih brodova na svijetu nosivosti iznad 11.000 TEU-a. Passaro je podsjetio da je novi koncesionar Jadranskih vrata d.d. zaposlio 20 novih radnika, te preuzeo 75 operatvnih radnika Luke Rijeka.

An ICTSI obvezao se uložiti 100 milijuna eura u novu lučku mehanizaciju za terminal na Brajdici do 2016., a pod tim se prvenstveno misli na dva-tri nova kontejnerska mosta. Naglasio je da je u tijeku program reorganizacije rada na Brajdici pa se ta hrvatska luka po radnim uvjetima može usporediti s Koprom i Venecijom. Passaro je iznimno zadovoljan našim radnicima na terminalu, koji se trenutno obučavaju za rad na novom sustavu. S lučkim sindikatima je dogovoreno da plaće zaposlenika ostanu na sadašnjoj razini.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik